Marketing to dziedzina, która bardzo szybko się rozwija. Większość przedsiębiorców stawia dziś na marketing internetowy, czyli promowanie swojej firmy w sieci. Mimo wszystko skutecznym nośnikiem reklamy pozostają niezmiennie gadżety reklamowe. Opowiemy o tym, dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe dla dzieci. Podpowiemy też, jakie gadżety sprawdzą się najlepiej.
Gadżety dla dzieci – co wybrać?
Gadżety reklamowe dla dzieci to cały wachlarz produktów. Najmłodsi konsumenci szczególnie doceniają gadżety w formie zabawek, czyli:
- gry planszowe (szachy, warcaby, chińczyk itp.)
- gry kreatywne (kółko i krzyżyk)
- puzzle
- karty do gry
- domino
- bierki
- maskotki
- bańki mydlane
- jojo
- latawiec
- grzechotka
- kolorowanki
Świetnie sprawdzają się również praktyczne upominki, które dzieci mogą wykorzystać w szkole. Należą do nich:
- długopisy i ołówki
- kredki
- teczki
- piórniki
- pisaki
- przybory szkolne (gumka do mazania, temperówka, korektor)
- przybory geometryczne
- kolorowe, samoprzylepne karteczki
- zeszyty
- breloczki
Wśród gadżetów znaleźć można również elementy garderoby, czyli:
- koszulki z nadrukiem
- czapki z daszkiem
- peleryny przeciwdeszczowe i parasole
Na każdym z gadżetów powinno się znaleźć logo twojej firmy. Mogą być one również wykonane w kolorach przewodnich firmy. To doskonały sposób na budowanie świadomości marki, a także nawiązanie trwałych relacji z klientami. Marka, która dba o zadowolenie dzieci, zawsze wzbudza zaufanie. Tradycyjne nośniki reklamy to świetna metoda docierania do potencjalnych klientów. Dzięki dzieciom bardzo szybko znajdą się w wielu miejscach – w szkole, przedszkolu, w domach kolegów i koleżanek itd. Zasięg takiej reklamy jest właściwie nieograniczony. Jak widać – możliwości również jest naprawdę wiele. Zwłaszcza że dzieci to bardzo wdzięczna grupa docelowa. Nie od dziś wiadomo, że uwielbiają gadżety, akcesoria i zabawki.
Skuteczna kampania marketingowa z wykorzystaniem gadżetów reklamowych dla dzieci
Planując kampanię marketingową, musisz myśleć kompleksowo. Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie różnych metod. Nawet jeśli intensywnie promujesz swoją firmę za pośrednictwem mediów społecznościowych, to nie możesz zapomnieć o tradycyjnych nośnikach reklamy. Gadżety reklamowe dla dzieci najlepiej przekazywać najmłodszym w miejscach, gdzie często przebywają – na terenie placówek oświatowych, ale także w hotelach, pensjonatach, salach zabaw czy na basenie.
To doskonały sposób reklamowania firmy, działającej w szeroko pojętej branży edukacyjnej, ale także rozrywkowej (sale zabaw, parki rozrywki, szkoły językowe itp.). Tak naprawdę każda firma, która chce dotrzeć z ofertą do potencjalnego klienta, powinna rozważyć gadżety reklamowe dla dzieci.