Stojaki reklamowe, zwane standami służą ekspozycji reklam przenośnych. To niezwykle szeroka oferta różnych rodzajów produktów reklamowych. Reklamy instalowane dzięki stojakom reklamowym to materiały POS, billboardy i ścianki wystawiennicze, mobilne pylony i totemy, jak również popularne potykacze. Oprócz funkcji nośnika treści reklamowych mogą dodatkowo pełnić rolę regału do eksponowania towarów, dyspensera do ulotek lub folderów, a nawet urządzenia do dezynfekcji rąk, dobrze nam znanego w okresie pandemii.
Stojaki do materiałów POS
Materiały POS znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie eksponowanych towarów. Takie reklamy ułatwiają powiązanie konkretnych produktów z marką ich dostawcy. Mogą również zawierać informacje dotyczące wyprzedaży, promocji, systemu ratalnego, czy obniżki ceny. W tych zastosowaniach stojaki reklamowe są niewielkich rozmiarów. Składają się z podstawki i ramienia na którym jest uniwersalna ramka, w którą wkładamy reklamę. Bardo popularny jest stojak reklamowy A4. Standy służące ekspozycji materiałów POS mogą być jednocześnie regałem na produkty oferowane przez daną markę. Takie stojaki reklamowe najczęściej wykonujemy z kartonu. Więcej informacji o tego typu stojakach reklamowych znajdziecie na stronie https://fabrykareklamy.pro/produkcja/materialy-pos-stojaki-reklamowe-fr-lodz/.
Stojaki reklamowe do reklam przenośnych
Reklamy przenośne spotykamy zarówno na eventach, wystawach, prelekcjach jak i bezpośrednio przed sklepami, punktami usługowymi, czy gastronomicznymi. W tej kategorii mieszczą się różnego rodzaju billboardy, ścianki wystawiennicze, roll-up’y, potykacze. Stojaki do reklam mobilnych muszą być łatwe w montażu i demontażu. Po złożeniu zajmować jak najmniej miejsca i mieć niewielką wagę. Najlepiej gdy są wykonane z aluminium lub tworzywa. Żeby zapewnić ich stabilność mogą być dodatkowo obciążone podstawą napełnianą wodą. Marki które w swojej kampanii reklamowej wykorzystują wizerunki znanych celebrytów, często zamawiają stojaki reklamowe postaci utożsamianych z marką.
Zalety stojaków reklamowych
Główną zaletą stojaków reklamowych jest aktywne docieranie z informacją do konsumenta. Umieszczony na nich przekaz zapewnia efektywność komunikacji z odbiorcą. Dzięki stojakom reklamowym eksponowane treści można ustawić właśnie tam, gdzie będą zauważone. Od strony technicznej standy reklamowe umożliwiają szybką wymianę treści reklamowych; umieszczany na nich plakat będzie ciągle aktualny. Stojaki reklamowe w formie roll-up’ów ułatwiają szybką instalację zawartych na nich wiadomości w każdym pomieszczeniu. Takie standy są podstawowym elementem podczas wywiadów, różnego rodzaju prezentacji, eventów, a także wystaw.