Dlaczego warto inwestować w reklamy Google Ads?

0
1556
Dlaczego warto inwestować w reklamy Google Ads?

Google Ads to ważny element strategii marketingowej bez względu na to, jaki biznes prowadzisz. Jeżeli chcesz, aby klienci znaleźli Cię w sieci, to musisz się tam pojawić. I tutaj z pomocą przychodzą reklamy Google Ads.

Czym jest Google Ads

Google Ads jest systemem reklamy, opartym na wyświetlaniu w przeglądarce linków sponsorowanych, na podstawie zdobytych informacji dotyczących upodobań osoby korzystającej z wyszukiwarki. Należy pamiętać, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie zmierzonych celów, jeżeli trafi do złego grona odbiorców. Program oferuje 8 rodzajów reklam. Dzięki Google Ads otrzymujesz całościowe statystyki, ponieważ nie ma on ograniczeń – poza wyszukiwarką działa ponad 2 mln stron oraz różnego rodzaju aplikacje mobilne i treści wideo.

Poznaj 3 rodzaje kierowania reklamy

Aby reklama przyniosła oczekiwane rezultaty, musi być odpowiednio skierowana.

Kierowanie behawioralne – czyli zainteresowania, wyszukiwane frazy, wzorce zachowań, odwiedzane strony, kategorie podobieństw, remarketing.

Kierowanie kontekstowe, czyli tematy stron i słowa kluczowe.

Kierowanie automatyczne – czyli takie, które wykorzystuje machine learning Google.

Google Ads przynosi natychmiastowe rezultaty – już po paru minutach twoja strona lub produkty mogą znaleźć się w wynikach wyszukiwania oraz w witrynach partnerskich Google.

Pełna kontrola Google Ads

Dużym plusem prowadzenia kampanii Google Ads jest to, że sam w pełni kontrolujesz koszt i czas wyświetlania reklamy oraz w dowolnym momencie możesz ją wyłączyć i włączyć ponownie. Istnieje również opcja wyświetlania reklamy w określone dni lub w określonych godzinach. Google Ads posiada funkcjonalny panel, co pozwala na zarządzanie wszystkimi kampaniami z jednego miejsca. Możesz również importować i eksportować dane do zewnętrznych plików i baz danych oraz połączyć konta m.in. z Google Analytics.

Dlaczego warto inwestować w Google Ads?

Ponieważ optymalizacja witryny pod kątem SEO jest długim i ciężkim procesem, a inwestując w reklamę Google Ads, w zasadzie od początku pojawia się możliwość wskoczenia na wysokie pozycje. Poza tym kampania AdWords pozwala sprawdzić, na jakie słowa kluczowe wyświetla się reklama oraz jakich słów kluczowych używają potencjalni klienci, aby znaleźć twoje usługi. Dzięki temu można przyspieszyć dodatkowo działania SEO.

Ponadto w Google Ads możesz sam wybrać opcję rozliczania kosztów. Najpopularniejszą opcją jest CPC, czyli Cost-per-Click – metoda polegająca na płaceniu tylko za tzw. kliknięcia w twoją reklamę. Drugą opcją jest CPM, czyli Cost-per-Mile, gdzie płacisz ustaloną stawkę za każde 1000 wyświetleń twojej reklamy.

Jeżeli potrzebujesz pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej w prowadzeniu kampanii reklamowej, sprawdź co może dla Ciebie zrobić KoboSystem.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here