Usługi reklamowe

3
108
usługi reklamowe

Internet jest obecnie jednym z najpopularniejszych mediów służących do reklamowania usług i produktów. Korzystają niego miliardy ludzi na całym świecie. Umożliwia błyskawiczny dostęp do klientów zainteresowanych naszą ofertą. Nie dziwi więc fakt, że coraz prężniej rozwijają się firmy oferujące usługi reklamowe w internecie. Usługi te można z grubsza podzielić na kilka różnych typów. Postaramy się je krótko scharakteryzować i opisać w tym artykule.

Artykuły sponsorowane

bardzo modne stało się ostatnio reklamowa nie swoich produktów i usług poprzez kampanie prowadzone na blogach i serwisach internetowych. Strony takie dają możliwość wykupienia miejsca na pozostawienie artykułu sponsorowanego. Jest to zazwyczaj wyczerpujący artykuł na temat z wiązany z daną branżą, w którego treści wplata się odsyłacz do reklamowanej strony. Artykuł musi być napisany w taki sposób aby przekonać czytelnik do przejścia na naszą stronę. Aby odniosło to skutek musi się odbyć w sposób jak najbardziej naturalny. koszt pozostawienia artykułu na mało znanym blogu lub portalu może wynieść ok. 100 zł. Jeśli zaś mówimy o popularnych stronach to koszty w tym przypadku mogą sięgnąć nawet kilkunastu tysięcy złotych za publikację jednego artykułu.

Mailing

Jeszcze niedawno mailing był jedną z najpopularniejszych form reklamy w internecie. Polega on na wyselekcjonowaniu określonej grupy ludzi na podstawie ich zainteresowań, miejsca zamieszkania, płci i innych istotnych szczegółów. Dane te najczęściej podajemy rejestrując darmową skrzynkę pocztową. Mając taką wiedzę firmy reklamowe mogą wysyłać reklamą jako wiadomość e-mail do określonej grupy odbiorców. Używanie e-maili w sobie sieci społecznościowych staje się jednak coraz mniej popularne przez co coraz mniej firm reklamowych korzysta z tego rodzaju reklamy.

Reklama w social media

Jest to bardzo skuteczna ostatnio forma reklamy. Mnóstwo młodych ludzi korzysta z social mediów przez większą cześć dnia, dzięki czemu firmy reklamowe posiadają wręcz nieograniczoną liczbę odbiorców. Dodatkowo serwisy społecznościowe posiadają mnóstwo informacji na temat preferencji i zainteresowań odbiorców reklam dzięki czemu można je jeszcze lepiej dopasować niż w przypadku mailingu.

Reklama w wyszukiwarce Google jest skuteczną formę reklamy, głównie ze względu na zasięg. Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% internautów w Polsce. Podobnie jak w przypadku social media, także tutaj mamy duże możliwości co do targetowania reklamy. Nasze linki będą wyświetlały się tylko osobom, które w danym momencie mogłyby być zainteresowane oferowanymi przez nas produktami.

Czy warto kupować usługi reklamowe w internecie?

Popularność internetu ciągle rośnie i nic nie wskazuje na to, aby telewizja czy prasa wróciły do łask. To w internecie jest przyszłość i to tutaj warto się reklamować docierając do klientów zainteresowanych naszymi usługami.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here