Kampania wizerunkowa podstawą sukcesu

0
102
wizerunek marki

Dziś nie stanowi już żadnej tajemnicy fakt, że dobra reklama przyciąga klienta. Na rynku funkcjonuje ogromna ilość agencji reklamowych, prześcigających się w pomysłach na jak najlepsze hasło czy logo, które można zaoferować szukającym u nich wsparcia przedsiębiorcom. Ważne, żeby było chwytliwe i oryginalnie.

Na czym opiera się kampania reklamowa?

Kampania reklamowa opiera się przede wszystkim na promocji konkretnego produktu. Jednak co zrobić, gdy ktoś oferuje zbliżony produkt do naszego, do tego w lepszej cenie? Dlaczego niektóre firmy, choć oferują ten sam towar w wyższej cenie, cieszą się większym zainteresowaniem od tych, wydawać by się mogło, korzystniejszych dla naszego portfela? Odpowiedzią jest dobrze prowadzona kampania wizerunkowa marki.

Mając do wyboru, tak zwany, produkt „no name” w atrakcyjnej cenie i drugi, bardzo podobny, ale firmowany już znanym nam logo, zapewne nie będziemy zastanawiać się zbyt długo nad wyborem. Patrzymy na „nieznajomego” z dozą podejrzliwości, sprawdzamy opinie na forach internetowych, przeglądamy porównywarki produktów, analizujemy każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół. Chodzi w końcu o zainwestowanie naszych pieniędzy, a jeśli chodzi o pieniądze, nie każdy lubi podejmować ryzyko. Dlatego, gdy mamy do wyboru z jednej strony coś zupełnie nam obcego, a z drugiej, coś, co od razu budzi w nas dobre, bezpieczne skojarzenia, wybór staje się oczywisty. Dzieje się tak, gdy marka, prowadzi doskonałą kampanię wizerunkową.

Gdzie i komu zlecić kampanię reklamową?

Agencja kreatywna compania.com.pl jest miejscem, które oferuje, poza tradycyjną promocją produktu, także kampanię wizerunkową, dzięki której wspiera ona wzrost zaufania konsumentów do firmy, która jest jej Klientem. Na podstawie przeprowadzanych dogłębnych analiz rynku, określenia konkretnej grupy docelowej oraz ustaleniu jej podstawowego zapotrzebowania, agencja kreatywna compania.com.pl wdraża wraz ze swoim zleceniodawcom określony plan działania, mający na celu, dotarcie z oferowanymi produktami do jak najszerszego grona odbiorców.

Wykorzystując wszelkie dostępne kanały reklamowe, serwisy tematyczne, portale społecznościowe agencja, bazując na zebranych w czasie analizy danych, wprowadzając na rynek kreatywne, przykuwające uwagę reklamy, wykorzystujące różnorodne formy graficzne, buduje wizerunek firmy w taki sposób, by stała się ona marką rozpoznawalną i do tego pozytywnie kojarzoną przez konsumentów. Oczywiste jest to, że chętniej wracamy do tych produktów, które powodują w nas miłe odczucia i wzbudzają zaufanie.

Kampania reklamowa jest oczywiście ważnym czynnikiem odpowiedzialnym za sukces sprzedażowy. Jeśli jednak firmie przyjdzie zmierzyć się z trudnymi czasami, w których wybory dokonywane przez konsumentów będą determinowane ich zaufaniem do danego producenta, kampania wizerunkowa marki jest tym, co będzie leżało u podstaw sukcesu inwestującego w nią przedsiębiorcy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here