Cyfrowe miasto – przyszłość twojej firmy

0
142
Cyfrowe miasto

DOOH, “digital out of home” – “cyfryzacja poza domem” to termin, który coraz częściej pojawia się w świecie reklamy. Nawiązuje on do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a jednocześnie jest hasłem, które najlepiej definiuje to, jaka powinna być nowoczesna reklama, ale także nowoczesna firma. Poznaj bliżej możliwości, jakie daje.

Gdy świat wirtualny i rzeczywisty się przeplatają

Nie ulega najmniejszej wątpliwości, iż odbiorca stał się mobilny, coraz częściej szuka także nowych wrażeń w świecie wirtualnym, nawet wówczas, gdy przemierza ten rzeczywisty. Sam pomyśl, czy nie robisz identycznie? Wychodzisz z domu i zakładasz słuchawki, by posłuchać podcastu po drodze. Wsiadasz w metro i wyciągasz telefon lub tablet, by przejrzeć najnowsze wiadomości, podczas gdy miasto przemyka obok ciebie. Jesteś podczas wakacji na łonie natury i nie możesz obejść się bez wrzucenia zdjęcia do social mediów lub przeglądania wiadomości od znajomych. Czy nie tak wygląda współczesne życie?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmiała “tak”, sam już wiesz, iż chcąc dobrze się zareklamować, musisz postępować tak, jakbyś wszystko tworzył dla samego siebie. Tradycyjne plakaty i ulotki najpewniej ominiesz obojętnie, ale duży ekran z ciekawym wideo najpewniej przyciągnie twoją uwagę. Może nie obejrzysz reklam w domu, w przerwie filmu, ale na pewno zapamiętasz te ze swojego ulubionego kanału w Internecie. Uznaj więc, że z twoim odbiorcą jest tak samo.

Cyfrowa reklama

Chciałbyś rozszerzyć bazę klientów swojej firmy i dotrzeć do tych, którzy wcześniej nie mieli okazji cię poznać? W takim razie kampanie reklamowe DOOH są właśnie dla ciebie!

Cyfrowa reklama odpowiada na wszystkie potrzeby konsumenta. Przede wszystkim może ujrzeć ją tam, gdzie aktualnie przebywa: przechodząc ulicą, zaglądając do galerii handlowej albo siedząc w aucie w korku. Nie musi włączać telewizora czy nawet laptopa, aby przykuła jego spojrzenie – wystarczy jedno zerknięcie, a reklama jest tuż obok, w zasięgu ręki, tak jak produkty, które oferuje.

Druga jej ważny cecha to przykuwanie uwagi. Reklama cyfrowa jest nowoczesna, kolorowa, wyróżnia się na tle szarego miasta i przedstawiać może wideo, które przyciąga wzrok zmieniającymi się obrazami lepiej, niż jakakolwiek inna forma przekazu. Nikt jej nie przegapi, a niejeden zatrzyma się na dłużej, by lepiej poznać ofertę.

Trzecia istotna cecha to pokazanie twojej firmy jako nowoczesnego potentata. Ludzie o przestarzałych poglądach na pewno nie skorzystają z tego rozwiązania, a konsumenci ich nie dostrzegą. Nawet jeśli będą więc stanowić konkurencję, to bardziej niszową, która zainteresuje odbiorców mniej, niż pełna innowacji i lubiąca nowinki technologiczne firma. Niech twoja będzie tą drugą!

Nowoczesne miasto pełne ekranów LCD – zaistniej na jednym

Obserwując rozwijające się wokół ciebie miasto, na pewno zauważyłeś, iż ekranów z każdym dniem przybywa. Reklama LCD niedługo będzie najbardziej pożądaną formą, a jednocześnie nieodłącznym elementem każdej metropolii. Cyfryzacja to przyszłość każdego miasta, a co za tym idzie, także twoja przyszłość. Nie zwlekaj więc – im szybciej zaistniejesz na ekranach, tym większy efekt osiągniesz. A dzięki niemu z kolei większe zyski.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here